weer netjes - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Evan Kuipers - WaarBenJij.nu weer netjes - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Evan Kuipers - WaarBenJij.nu

weer netjes

Door: Evan Kuipers

Blijf op de hoogte en volg Evan

11 Juni 2014 | Frankrijk, Bonnebosq

hallo mensen, dinsdag 10-06-2014 was het s`morgens regenachtig s`middags scheen de zon met een aangename temperatuur. s`morgens ben ik eerst gaan kijken bij de pinken daarna aan het voeren geweest en een begin gemaakt met trekker schoonmaken. s`middags verder met de trekker schoonspuiten en de binnenplaats geschoven. na dat dit klaar was ben ik de koeien gaan halen tegen 18.15 uur ben ik begonnen met melken en afwerken.
woensdag 11-06-2014 was het mooi weer met een goede temperatuur. s`morgens eerst wat gemolken daarna gevoerd en een bij een koe gaan kijken die binnen kort een kleintje krijgt (kalfje onder de kenners) met de koe gaat alles goed en het kalfje is er nog niet. daarna begonnen met snoeien in de tuin dat ging goed tot dat het 15.30 zaag ik met de kettingzaag in mijn duim. dat deed flink zeer. gelukkig niks geraakt alleen wat vel los en heel veel bloed. na die tijd pinken gaan voeren koeien opgehaald om daarna op tijd te kunnen beginnen met melken. maar ja vanwege mijn vinger kon ik niet zo veel dan maar de koeien voeren en de kalfjes wat te eten geven. Oja ik ben het leukste nog vergeten heb de brandbult aangestoken foto komt nog. verder heb ik geen nieuws. en van die duim baal ik ook van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evan

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 1384
Totaal aantal bezoekers 4823

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 25 Juli 2014

mijn stage in Frankrijk

Landen bezocht: