Pinksteren - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Evan Kuipers - WaarBenJij.nu Pinksteren - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Evan Kuipers - WaarBenJij.nu

Pinksteren

Door: Evan Kuipers

Blijf op de hoogte en volg Evan

09 Juni 2014 | Frankrijk, Bonnebosq

zo als belooft ga ik wat sneller wat schrijven en hier is dan de volgende. deze twee dagen was het pinksteren zondag 1e pinksterdag (08-06-2014) zijn we naar de rommelmarkt gegaan in Bonnebosq (dorpje dichtbij) net na druk op "rommel" naja het is daar op de markt wel gezelliger dan in Nederland (he een voordeel) oja het weer ben ik nog vergeten. die dag was het lekker warm en heel zonnig. wat ik heb gedaan die dag is een beetje melken voeren. de gite klaar gemaakt voor de gasten die rond 16.00 uur kwamen. daarna hebben de kinderen plus de mensen die in de gite zaten de koeien gehaald en ben ik gaan melken want Rick moest nog bij de pinken kijken en nog met de rugspuit hier en daar wat spuiten. maandag 2de pinksterdag (9-06-2014) vandaag gemolken met Yvonne gevoerd daarna geschoven en Rick heeft Prid-delta`s er uitgehaald bij twee koeien. En bij een ander koe medicatie toe gediend want die heeft laats twee kalfjes gekregen en de nageboorte wil er nu niet af. vanmiddag begonnen aan ene verslag voor school. en s`avonds koeien opgehaald en gemolken gevoerd en samen met Rick afgewerkt. oja het weer niet zo mooi als gisteren maar gelukkig droog. met niet zo mooi bedoel ik onweer in de lucht maar verder geen druppel gehad. ik had pas gister door op de rommelmarkt dat het Pinksteren is. heb gewoon niet door wat voor dagen het is. maar verder gaat alles goed hier en heb het reuze naar me zin. oja heb de foto`s toegevoegd hoe daar moet komen weet ik niet maar dat zal wel komen.

  • 10 Juni 2014 - 00:32

    Tiny Huisman :

    Ik geloof dat je het goed naar zin hebt . Wel hart werken maar je verslagen zijn leuk ik lees het met plezier . Wij hadden hier ook mooi weer met wat regen niet veel groetjes uit zwolle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evan

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 4829

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 25 Juli 2014

mijn stage in Frankrijk

Landen bezocht: