eerste week van de stage - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Evan Kuipers - WaarBenJij.nu eerste week van de stage - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Evan Kuipers - WaarBenJij.nu

eerste week van de stage

Door: Evan Kuipers

Blijf op de hoogte en volg Evan

25 Mei 2014 | Frankrijk, Bonnebosq

maandag (19-05-2014) aangekomen op het adres in Frankrijk. Toen gelijk geholpen met melken s`avonds. dinsdag 20-05-2014: Hebben wij de pinken naar de wei gebracht ben toen nog tussen de veewagen en een hek terecht gekomen dat was wel wat gevoelig en nog steeds trouwens. woensdag 21-05-2014: s`Morgens een wagen met stro geladen Uiteindelijk was het weer 17.30 tijd voor een bak koffie en dan m 18.00 uur bezig met melken en na het melken de koeien die niet goed in het vel zit of tegen uierontsteking aan zit behandelen. donderdag 22-05-2014:de wagen met stro hebben wij vandaag weggebracht omdat wij gister er geen tijd meer voor hadden. s`Middags weggebracht naar een manege hier in de buurt hier moesten wij ene uur voor rijden en terug een half uur. Nu hoor ik jullie zeggen hoe kan dat? nou heel simpel wij konden niet onder een viaduct door daardoor moesten wij helemaal omrijden. vrijdag 23-05-2014 een wagen met kuilvoer gehaald een wagen met hooi weggebracht naar een paardenfokker. Maar toen konden wij met een volle kar weer terug want de paardenfokker had al hooi. daar baalden wij best wel van. zaterdag 24-05-2014 niet veel gedaan de koeien gevoerd gemolken kalfjes gevoerd en de rest. s@avonds precies het zelfde reden dat er niet zoveel gedaan wordt is dat de eigenaar op vakantie is met zen gezin. zondag 25-05-2014 ongeveer het zelfde als zaterdag alleen heb ik nou bestrijdingsmiddel gespoten en de mest van de roosters geschoven.

• 09 Juni 2014 - 13:59

JANNY EN JOHONNY:

HALLO EVAN, FIJN TE HOEREN DAT JE GOED AANGEKOMEN BENT.
    EN ZO TE ZIEN ZIET HET ER GOED UIT EN HOEF JE JE NIET TE VERVELEN.
    MAAK ER EEN MOOIE TIJD VAN. EN LEER DE FRANSE TAAL GOED WANT JE ZAL HET STRAKS HARD NODIG HEBBEN.
    VEEL PLEZIER EN SUCCES.

GROERJES JOHNNY EN JANNY